Logo
en huisstijl ontwerp
Een huisstijl bestaat niet uit alleen een logo. Het is veel meer dan dat. Een huisstijl zorgt ervoor dat alle uitingen van je bedrijf in één herkenbare vormgeving gegoten worden, passend bij het imago.
Een huisstijl bestaat niet uit alleen een logo. Het is veel meer dan dat. Een huisstijl zorgt ervoor dat alle uitingen van je bedrijf in één herkenbare vormgeving gegoten worden, passend bij het imago.
Een nieuwe huisstijl betekent niet dat alles overboord gegooid moet worden. Een huisstijl moet passen bij de merkessentie. Mogen we jou verrassen?
Wij ontwerpen een huisstijl het liefst op basis van een brandingplan. Dit plan geeft een goede basis. We weten dan zeker welk gevoel de huisstijl bij jouw klanten moet oproepen. Wanneer je al een logo hebt kunnen we kijken of we het bestaande logo kunnen behouden, we een restyling moeten toepassen of dat we toch een compleet nieuwe huisstijl moeten ontwikkelen.
Het brandingplan geeft je ook een middel om al je uitingen te kunnen toetsen. Voorbeeld: Uit ons brandingplan blijkt dat je bedrijf vertrouwen moet uitstralen. Het lettertype in het logo moet dan niet dun of fragiel zijn, maar een stevige letter die stabiliteit en kracht uitstraalt. Daarnaast speelt kleur een belangrijke rol. In het geval van vertrouwen wordt vaak de kleur blauw gebruikt.
Wij willen onze keuze graag kunnen onderbouwen. Je hebt niets aan vormgeving die alleen mooi of leuk is. Jouw klanten moeten zich kunnen identificeren met jouw merk. Een huisstijl die vormgegeven is door Artline is een huisstijl die helpt bij het versterken van de merkidentiteit.
Wil je graag een advies over branding, een nieuwe huisstijl of het vergroten van je online resultaten?
Wij schuiven graag aan om jullie onze effectieve werkwijze te presenteren.
Uiteraard is onze kennismaking geheel vrijblijvend en onder het genot van een kopje koffie. Wanneer komt het uit?