Beursstand
Vormgeving
Een doordacht standontwerp moet de aandacht van potentiële klanten trekken en hen aantrekken naar je stand. Een effectieve lay-out maakt optimaal gebruik van de beschikbare ruimte en bevordert de interactie met bezoekers.
Een doordacht standontwerp moet de aandacht van potentiële klanten trekken en hen aantrekken naar je stand. Een effectieve lay-out maakt optimaal gebruik van de beschikbare ruimte en bevordert de interactie met bezoekers.
Voor de beursstands werken wij vaak samen met partners die (modulaire) systemen aanbieden. Nadat de klant een keuze heeft gemaakt voor de beurswand, display enz. krijgen wij de juiste maten en maken wij op basis van deze gegevens het ontwerp.
Een goed ontworpen beursstand is als een visitekaartje voor een bedrijf. Het moet aantrekkelijk en uitnodigend zijn, met aandacht voor detail in het ontwerp, de branding en de presentatie van producten of diensten. Het gebruik van opvallende graphics kan de aandacht van voorbijgangers trekken en hen aanmoedigen om de stand te bezoeken.
Wil je graag een advies over branding, een nieuwe huisstijl of het vergroten van je online resultaten?
Wij schuiven graag aan om jullie onze effectieve werkwijze te presenteren.
Uiteraard is onze kennismaking geheel vrijblijvend en onder het genot van een kopje koffie. Wanneer komt het uit?